نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام شبگردی

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ب.ظ

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام شبگردی

  • دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام شبگردی

    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام شبگردی

    ترانه و موزیک: محسن ابراهیم زاده, تنظیم: مصطفی مومنی

    Download New Music Mohsen EbrahimzadehShabgardi

    محسن ابراهیم زاده شبگردی

    متن آهنگ شبگردی محسن ابراهیم زاده

    به سرم زد باز شب و شبگردی من خرابم کاری کردی ببینی فقط بد شه حالم
    بی حوصلگی نمیذاره شب بخوابم …
    از قصد که بشم سرمست پرسه میزنم تو کوچه پس کوچه های شهر
    هنوز عشقت هست نذار بره از دست واسه جدایی بالاخره عزیز دلم وقت هست
    بیا بشکن در این خونه رو اما به دلم دست نزن من دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
    دلم آتیشه ولی حالیشه بزن از شراب این دل تو حال این مست نزن
    بیا بشکن در این خونه رو اما به دلم دست نزن من دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
    دلم آتیشه ولی حالیشه بزن از شراب این دل تو حال این مست نزن

    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده شبگردی با لینک مستقیم

    تنهایی ماله منه دلم که دم نمیزنه آدم عاشق سر یه چیز کوچیک که بهم نمیزنه
    شبگردی کار منه غصه شبا یار منه آدم عاقل که عشقشو از دلش آخه خط نمیزنه
    از قصد که بشم سرمست پرسه میزنم تو کوچه پس کوچه های شهر
    هنوز عشقت هست نذار بره از دست واسه جدایی بالاخره عزیز دلم وقت هست
    بیا بشکن در این خونه رو اما به دلم دست نزن من دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
    دلم آتیشه ولی حالیشه بزن از شراب این دل تو حال این مست نزن
    بیا بشکن در این خونه رو اما به دلم دست نزن من دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
    دلم آتیشه ولی حالیشه بزن از شراب این دل تو حال این مست نزن

  • Reza Radfaar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی