نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ میثم رجب پور به نام میری بی من

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ب.ظ

دانلود آهنگ میثم رجب پور به نام میری بی من

  • دانلود آهنگ میثم رجب پور به نام میری بی من

    دانلود آهنگ جدید میثم رجب پور به نام میری بی من

    ترانه و موزیک: محمد طاهر, تنظیم علی تیرداد

    Download New Music Meysam RajabpourMiri Bi Man

    میثم رجب پور میری بی من

    متن آهنگ میری بی من میثم رجب پور

    باز من امشب خاطراتمونو یادم میارم یه تخت و چند تا شمع تا صبح بیدارم
    تموم آدما میگن بیمارم …
    سردرد دارم بعد تو تنهام من خستم اما هنوزم دوست دارم
    خستم اما هنوزم دوست دارم …
    داری میگی به من که میری بی من داری میری بی من
    بگو کی دوست داره آخه اندازه من اندازه من کی دوست داره
    داری میگی به من که میری بی من داری میری بی من
    بگو کی دوست داره آخه اندازه من اندازه من کی دوست داره

    دانلود آهنگ جدید میثم رجب پور میری بی من با لینک مستقیم

    زیر آسمونم بارونم گرفته دوباره تنهایی واست میخونم
    تو نیستی داغونم کجایی خانومم …
    داری میگی به من که میری بی من داری میری بی من
    بگو کی دوست داره آخه اندازه من اندازه من کی دوست داره
    داری میگی به من که میری بی من داری میری بی من
    بگو کی دوست داره آخه اندازه من اندازه من کی دوست داره

  • Reza Radfaar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی