نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید | خزر موزیک

  • دانلود آهنگ جدید | خزر موزیک

    دانلود نوحه من خواهر توام همسنگر توام از محمود کریمی
    همینک از سایت خزر موزیک دانلود نوحه بسیار شنیدنی من خواهر توام همسنگر توام از مداح اهل بیت محمود کریمی با کیفیت عالی و متن
    دانلود نوحه من خواهر توام همسنگر توام با بهترین کیفیت و تکست این مداحی

    Downloade Madahi Mahmoud Karimi Be Name Man Khahare Toam Hamsangare Toam Az Khazarmusic

    واحد – شب چهارم محرم ۹۶

    Haj Mahmoud Karimi 4 دانلود نوحه من خواهر توام همسنگر توام از محمود کریمی

    متن نوحه من خواهر توام همسنگر توام از محمود کریمی

    من خواهر تو ام

    هم سنگر تو ام

    گر زنی دست رد

    میبرم شکوه بر

    مادرم زهرا

    ای برادر بیا آبرویم بخر در بر لیلا

    نوگلان ام را قبول درگاه شاهانه ات فرما

    تا به پیش تو در راه تو جان کنند اهدا

    من خواهر تو ام

    من خواهر تو ام

    هم سنگر تو ام

    گر زنی دست رد

    میبرم شکوه بر

    مادرم زهرا

    فرزندام به فدای سر علی اکبر

    اینان بمانند و میدان رود علی اصغر

    بهتر که از شرم تو دهد جان تو خواهر

    ای ولی خدا کن قبول این دو را

    رو زدم بر تو ای زاده ی زهرا و حضرت حیدر

    من خواهر تو ام

    من خواهر تو ام

    هم سنگر تو ام

    گر زنی دست رد

    میبرم شکوه بر

    مادرم زهرا

    این دو یل شاگرد زاده ی حیدر کرار

    درس آموخته در مکتب عشق علمدار

    زاده مرتضی و عبدالله ابن جعفر طیار

    جان زهرا بیا راهی کن این دو را

    راحتم کن از این غصه و دست غم از دلم بردار

    من خواهر تو ام

    من خواهر تو ام

    هم سنگر تو ام

    گر زنی دست رد

    میبرم شکوه بر

    مادرم زهرا

    دانلود همه نوحه های محمود کریمی

  • Reza Radfaar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی