نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید احسان دیانی تو که نیستی

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲ ق.ظ

احسان دیانی تو که نیستی

  • احسان دیانی تو که نیستی

    دانلود آهنگ جدید احسان دیانی تو که نیستی

    دانلود آهنگ جدید احسان دیانی تو که نیستی با لینک مستقیم و پخش آنلاین

    Download New Music Ehsan Dayyani To Ke Nisti
    از جناب موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

    تو که نیستی تا ببینی از عم دوریت شکستم

    تو که نیستی تا ببینی من هنوزم یادت هستم

    نمیدونی که هنوزم من فراموشت نکردم

    رفتی و تنهام گذاشتی اینو من باور نکردم

    تو که نیستی

    تو که نیستی تا ببینی از عم دوریت شکستم

    تو که نیستی تا ببینی من هنوزم یادت هستم

    نمیدونی که هنوزم من فراموشت نکردم

    رفتی و تنهام گذاشتی اینو من باور نکردم

    به خدا با رفتنت قلب و جونم آتیشه

     توو اتاقم هنوزم عطر تنت میپیچه

    تو بودی یه مهربون یه همزبون یه تکیه گاه

    واسه اینه که خدا سپرد تو رو به فرشته ها

    تو که نیستی تا ببینی من هنوز عاشقت هستم

    تو که نیستی تا ببینی من فقط دل به تو بستم

    میدونم باور نکردی همه عمر بودم به یادت

     میدونم با رفتن تو دل من موند چشم براهت

    به خدا با رفتنت قلب و جونم آتیشه

     توو اتاقم هنوزم عطر تنت میپیچه

    تو بودی یه مهربون یه همزبون یه تکیه گاه

    واسه اینه که خدا سپرد تو رو به فرشته ها

    تو که نیستی تا ببینی من هنوز عاشقت هستم

    تو که نیستی تا ببینی من فقط دل به تو بستم

    به خدا با رفتنت قلب و جونم آتیشه

     توو اتاقم هنوزم عطر تنت میپیچه

    تو بودی یه مهربون یه همزبون یه تکیه گاه

    واسه اینه که خدا سپرد تو رو به فرشته ها

    تو که نیستی تا ببینی من هنوز عاشقت هستم

    تو که نیستی تا ببینی من فقط دل به تو بستم

  • Reza Radfaar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی