نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ گونه از امیرعباس گلاب

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۸ ب.ظ

دانلود آهنگ گونه از امیرعباس گلاب

تو زندگیم به جز تو خیلی فرصتا بود که بی تفاوت از کنارشون گذشتم
♫♪
نه اینکه منتی سر تو باشه اما برای پیدا کردنت دنیارو گشتم
♫♪
چه آرزوهای قشنگی که تمامش فقط برای داشتن تو نا تموم موند
♫♪
ولی تو نیمه های راه ازم بریدی واسه همیشه موندن تو آرزوم موند
♫♪
سرد شدی درد شدی سوخت دلم باختم دور شدی کور شدی سوختم و ساختم
♫♪
تو سیاه چاله ی گونت دل من حبس شد عشقای یک طرفه دیگه برام درس شد
♫♪
سرد شدی درد شدی سوخت دلم باختم دور شدی کور شدی سوختم و ساختم
♫♪
سهمم از عشق به تو حسرت و فریاد شد از خدا خواستمو قلب من آزاد شد
♫♪♫♪
من مغرورو ببین فاصله ی دورو ببین جنتا آهنگو یه شعر از تو برام مونده همین
♫♪
چی بهت داده خدا لشگر موهای سیاه دیگه عاشق نمیشم من به این سادگیا
♫♪
سرد شدی درد شدی سوخت دلم باختم دور شدی کور شدی سوختم و ساختم
♫♪
تو سیاه چاله ی گونت دل من حبس شد عشقای یک طرفه دیگه برام درس شد
♫♪
سرد شدی درد شدی سوخت دلم باختم دور شدی کور شدی سوختم و ساختم
♫♪
سهمم از عشق به تو حسرت و فریاد شد از خدا خواستمو قلب من آزاد شد


 

گونه امیرعباس گلاب

  • Reza Radfaar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی