نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید ادوین بنام طلا

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۳۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید ادوین طلا

  • دانلود آهنگ جدید ادوین طلا

    دانلود آهنگ جدید ادوین طلا
    دانلود آهنگ جدید ادوین طلا با دو کیفیت

    Download New Music EdvinTala

    دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب …

    موزیک جدید و زیبای طلا از ادوین

    متن آهنگ جدید ادوین طلا

    هرجایی ام هست یه بیبی بام خفن تر از خیلیا
    میاد وسط قر میاد کل داره با غربی ها
    اون با من خیلی فرق داره هاته انگار تب داره
    آهن رباست جذابه میچسبه بم چسب داره
    اینورو دیدم اونورو دیدم هیشکی و مثل تو ندیدم
    بیا وسط قرش بده مدل تا مد شه عزیزم
    بیا میخوام مدت کنم رنگ موهات رنگ طلا
    چشا فقط روی توئه و تو دردی من بهت مبتلا
    دل من میریزه با نگات میخوام بمیرم برات عشق من
    هی تند میزنه قلبم برات وقتی میبوسم لبات عشق من
    ♫♫♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید ادوین طلا

    ♫♫♫♫♫♫
    باز مست مستم امشب تورو میپرستم
    که توئم کار دادی دستم پس بیا باهات برقصم
    چون دلم به دل تو وصله
    خوشم میاد میزنی تو دس بهم
    همه ادا و اصولات اصله
    آخه هاتی چقد بسه …
    اینورو دیدم اونورو دیدم هیشکی و مثه تو ندیدم
    بیا وسط قرش بده مدله تا مد شه عزیزم
    بیا میخوام مدت کنم رنگ موهات رنگ طلا
    چشا فقط روی توئه و تو دردی من بهت مبتلا
    دل من میریزه با نگات میخوام بمیرم برات عشق من
    هی تند میزنه قلبم برات وقتی میبوسم لبات عشق من

  • Reza Radfaar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی