نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهرکلام خیلی خوبه حالم

  • دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهرکلام خیلی خوبه حالم

    دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهرکلام خیلی خوبه حالم
    دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهرکلام خیلی خوبه حالم با دو کیفیت
    Download New Music Farhad JavaherkalamKheyli Khoobe Halam
    دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب …

    موزیک جدید و زیبای خیلی خوبه حالم از فرهاد جواهر کلام

    متن آهنگ جدید فرهاد جواهرکلام خیلی خوبه حالم

    من از اینکه تورو دارم چقدر آروم و خوشحالم
    تو این روزای رویایی ببین خیلی خوبه حالم
    همیشه پیش چشمامی همیشه با تو میخندم
    چشامو روی دلتنگی تو وقتی باشی میبندم
    ♫♫♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهرکلام خیلی خوبه حالم

    ♫♫♫♫♫♫
    چقدر آرامشت خوبه چه احساسی به من داری
    تو با تکرار خوبی هات واسم خوشبختی میاری
    با تو میشه که عاشق بود بدون شک و تردیدی
    همیشه به تو مدیونم که انگیزه به من میدی
    من از اینکه تو رو دارم چقدر آروم خوشحالم
    تو این روزای رویایی ببین خیلی خوبه حالم
    همیشه پیش چشمامی همیشه با تو میخندم
    چشامو روی دلتنگی تو وقتی باشی میبندم

  • Reza Radfaar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی