نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید هوروش بند این قرارمون نبود

  • دانلود آهنگ جدید هوروش بند این قرارمون نبود

    دانلود آهنگ جدید هوروش بند این قرارمون نبود
    دانلود آهنگ جدید هوروش بند این قرارمون نبود با دو کیفیت
    Download New Music Hoorosh BandIn Ghararemun Nabud
    دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب …

    موزیک جدید و زیبای این قرارمون نبود از هوروش بند

    متن آهنگ جدید هوروش بند این قرارمون نبود

    این قرارمون نبود که عشق و تو دلم بیاری
    جا بزنی واسه قلبم جای خالیت و بزاری
    عشق تو یه ماه زیباست عشق تو عزیز جونه
    قربون دلت برم که با دلم نامهربونه
    آخه چرا احساس منو، تو به بازی گرفتی
    ندیدی که من عاشقمو
    هر چی بود بینمون، نابود شد
    این دلم واست آسون مرد
    ♫♫♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید هوروش بند این قرارمون نبود

    ♫♫♫♫♫♫
    چه سخته سر کنم با این اتاق و این شبا
    بگو بهم نیای گلم آخه برم کجا
    این حق من نبود ولم کنی تو بی هوا
    آخه چرا احساس منو، تو به بازی گرفتی
    ندیدی که من عاشقمو
    هر چی بود بینمون، نابود شد
    این دلم واست آسون مرد

  • Reza Radfaar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی