نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید بابک تسلیمی با نام خداحافظ

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید بابک تسلیمی با نام خداحافظ

  • دانلود آهنگ جدید بابک تسلیمی با نام خداحافظ

    دانلود آهنگ بابک تسلیمی به نام خداحافظ با بالاترین کیفیت

    Download New Music By Babak Taslimi Called Khodahafez

    ترانه: حامد رجبی و مسعود محمدی ؛ آهنگسازی و تنظیم: بابک تسلیمی ؛ تنظیم, میکس و مستر: آرش پاکزاد

    عکس دانلود آهنگ جدید بابک تسلیمی با نام خداحافظ

    دانلود آهنگ جدید بابک تسلیمی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

    متن آهنگ بابک تسلیمی با نام خداحافظ

    خداحافظ برو باشه بذار قلب من تنهاشه
    برو نه تو نه من دیگه بهم زنگم نزن دیگه
    خداحافظ فقط گوش کن منو دیگه فراموش کن
    برو فکر کن که من مُردم اصلا فکر کن کم آوردم
    دلِ دیوونه ما رو باش نمیمیره هیشکسی دیگه براش
    ما رو بگو گفتی میمونی باهاش ما رو باش
    دلِ دیوونه ما رو باش نمیمیره هیشکسی دیگه براش
    ما رو بگو گفتی میمونی باهاش ما رو باش
    بهم میگی بی رحمم میگی عشقو نمیفهمم
    دلت هرچی که خواست میگی آره عشقم تو راست میگی
    آره من بدم تو خوبی من زیرش زدم تو خوبی
    آخه من چی بگم دیگه نگاه کن کی به کی میگه


    دلِ دیوونه ما رو باش نمیمیره هیشکسی دیگه براش
    ما رو بگو گفتی میمونی باهاش ما رو باش
    دلِ دیوونه ما رو باش نمیمیره هیشکسی دیگه براش
    ما رو بگو گفتی میمونی باهاش ما رو باش


    خداحافظ برو باشه بذار قلب من تنهاشه
    برو نه تو نه من دیگه بهم زنگم نزن دیگه
    خداحافظ فقط گوش کن منو دیگه فراموش کن
    برو فکر کن که من مُردم اصلا فکر کن کم آوردم
    دلِ دیوونه ما رو باش نمیمیره هیشکسی دیگه براش
    ما رو بگو گفتی میمونی باهاش ما رو باش
    دلِ دیوونه ما رو باش نمیمیره هیشکسی دیگه براش
    ما رو بگو گفتی میمونی باهاش ما رو باش

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی