نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ کلنل از سالار عقیلی

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷ ب.ظ

دانلود آهنگ کلنل از سالار عقیلی به همراه متن آهنگ از سایت آواباران

  • دانلود آهنگ کلنل از سالار عقیلی به همراه متن آهنگ از سایت آواباران

    دانلود آهنگ کلنل از سالار عقیلی
    دانلود آهنگ جدید و شنیدنی کلنل از خواننده سالار عقیلی با بهترین کیفیت ممکن از آوا باران
    دانلود آهنگ کلنل با لینک پر سرعت و پخش آنلاین
    ترانه: افشین مقدم, موزیک: بابک زرین, تنظیم: بهتاش زرین

    Downloade Musice Jadide Salar Aghili – The Colonel

    متن آهنگ کلنل از سالار عقیلی

    چه میکشم از دوره ای که باورم سرکوب شد تا بدتری آمد به چشم بد لاجرم محبوب شد
    من مشت در گل مانده ام با ساقه ی دستان تو شاید زمین آماده ی یک اتفاق خوب شد
    من عاشق چشم تو و خواب نگاه تو شدم چشمان تو شرط من است مشروطه خواه تو شدم
    با این همه بگذار من بر عشق تو تکیه کنم یک شب بدون درد در آغوش تو گریه کنم

    چون عاشقت ناز تو را با قیمت جان میخرد از گندم گیسوی تو بر سفره اش نان میبرد
    هرکس تو را از من گرفت دلسنگ چون دیوار بود این سر به جای شانه ات همواره روی دار بود
    من عاشق چشم تو و خواب نگاه تو شدم چشمان تو شرط من است مشروطه خواه تو شدم
    با این همه بگذار من بر عشق تو تکیه کنم یک شب بدون درد در آغوش تو گریه کنم

    دانلود آهنگ کلنل از سالار عقیلی با کیفیت عالی از آوا باران

    در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما در ارتباط باشید
  • Reza Radfaar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی