نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

نویسنده متن آهنگ

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید مجتبی نجیمی مثل بارون

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ق.ظ

مجتبی نجیمی مثل بارون - دانلود آهنگ جدید مجتبی نجیمی مثل بارون با لینک مستقیم

  • مجتبی نجیمی مثل بارون - دانلود آهنگ جدید مجتبی نجیمی مثل بارون با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید مجتبی نجیمی مثل بارون

    دانلود آهنگ جدید مجتبی نجیمی مثل بارون با لینک مستقیم و پخش آنلاین

    Download New Music Mojtaba Najimi Mesle Baroon
    از جناب موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

    داره میشکنه بغض توی گلوم دارم مثل بارون زمین میخورم

    تا وقتی نباشی عزیز دلم دل از آدمای زمین میبرم

    پر از حرف عشقم نبین ساکتم نمیگم نرو چون بی فایدست

     نشد که دلت سهم من باشه و نمیشه درارو به روی تو بست

    مثل بارون

    داره میشکنه بغض توی گلوم دارم مثل بارون زمین میخورم

    تا وقتی نباشی عزیز دلم دل از آدمای زمین میبرم

    پر از حرف عشقم نبین ساکتم نمیگم نرو چون بی فایدست

     نشد که دلت سهم من باشه و نمیشه درارو به روی تو بست

    سپردم تو رو دست دستایی که خیال میکنی مثل من عاشقه

    تو که میری خونه پر از هیچه و یه کنجی توو خونه پر از هق هقه

       سپردم تو رو دست دستایی که خیال میکنی مثل من عاشقه

    تو که میری خونه پر از هیچه و یه کنجی توو خونه پر از هق هقه

    واسه بار آخر نگاه کن به من

    بذار ببینم چشای تو رو

    ببین خوب نگاه کن که با این چشا دارم التماس میکنم که نرو

    یه روزی میاد یه بغض خفیف میتونه غرور تو رو بشکنه

    دقیقا توو اون لحظه که بی کسی مثه قلب من

    قلب تو بشکنه

    سپردم تو رو دست دستایی که خیال میکنی مثل من عاشقه

    تو که میری خونه پر از هیچه و یه کنجی توو خونه پر از هق هقه

    سپردم تو رو دست دستایی که خیال میکنی مثل من عاشقه

    تو که میری خونه پر از هیچه و یه کنجی توو خونه پر از هق هقه

  • Reza Radfaar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی